dilluns, 6 d’abril del 2009

l'agulla del paller (crec que em sona...)


Avui a la pàgina cercablogs de Google he buscat agulla i em trobo amb aquest blog estrenat el 16 de dessembre i que presenta aquesta declaració de principis:
Sobre el blog

Hi ha notícies que ens sorprenen, que semblen increïbles. N'hi ha d'altres que formen part de la quotidianitat i sovint ens passen desapercebudes. Són notícies del dia a dia que, en menor o major grau, ens afecten i per això les hem de saber. Perquè són les notícies que ens són més pròximes.

La nostra feina és trobar-les enmig de la immensitat de la realitat social. I això, a vegades és com trobar una agulla en un paller, però atenció: no és tan complicat. En aquest blog mirarem de demostrar-vos que hi ha notícies que impressionen, que sorprenen, també que punxen i fan mal o que són motiu d'alegria, talment com trobar una agulla en un paller. Però hi traurem transcendència perquè us ho passeu bé llegint el que us proposem.


Després de la "trobada" m'hà quedat una sensació estranya...

Si, entenc que el símil jà es va fer servir a Palestina fà al menys  vint segles, però que el Jofre Llompart es posi a buscar agullues al paller al cap de dos messos del "vernisage" del meu bloguet s'em fà estrany...